Subject: Pärna ja Keskküla kinnistute ning lähiala detailplaneeringu teede- ning tehnovõrkude projekti kooskõlastamine
From: "Sven Zujev" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Jun 2024 17:05:04 +0300

Tere!

Saadan Teile „Tartu maakond, Kambja vald, Räni alevik, Pärna ja Keskküla
kinnistute ning lähiala detailplaneeringu teede- ning tehnovõrkude
projekt“, töö nr 24010, projekti üle vaatamiseks ning kooskõlastamiseks.

Dropboxi link projekti alla laadimiseks:

https://www.dropbox.com/scl/fi/8ci397bg7f7dqnar4voih/P-rnasalu-Transpordia
met.zip?rlkey=v91lnift73nw6gl92t8wuyijm
<https://www.dropbox.com/scl/fi/8ci397bg7f7dqnar4voih/P-rnasalu-Transpordi
amet.zip?rlkey=v91lnift73nw6gl92t8wuyijm&dl=0> &dl=0

Projekteerinud ettevõtte nimetus, aadress:

Altren Projekt OÜ, Vana-Hansu, Suure-Rakke küla Elva vald Tartumaa (VKV
osa)

Line Engineering OÜ, Raadiraja 22-14, Tila küla, Tartu vald, Tartumaa
(Välisvalgustuse osa)

Priimus Projekt OÜ, Sõpruse pst 8-64, Tartu, (Sidevarustuse osa),

Teede Kavand OÜ, Vibu tn 2-22, Tallinn (Teede-ehituslik osa).

Lugupidamisega,

Sven Zujev

Altren Projekt OÜ

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

53478135